Search





Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 22
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Balanced scorecard (BSC) як ефективний інструмент управлінського аудиту Панченко, А.С. Conference Papers -1645665900 -1346299167
2014 Політика місцевого розвитку, заснована на участі теріторіальних громад Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Petrushenko, Yuriy Mykolaiovych; Kostiuchenko, Nadiia Mykolaivna; Kostyuchenko, Nadiya Mykolayivna Article 37214339 5511057
2017 Mетодичні аспекти діагностики маркетингової політики розподілу підприємства Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Ivashova, Nadiia Vasylivna Book chapter 1472775340 -644099210
2010 Ефективність системи контролю державних фінансів Слободяник, Ю.Б. Article 5837298 4554649
2013 SMS-реклама як метод інтерактивного маркетингу Timoshova, Olha Yevhenivna Conference Papers 1950572222 1551028803
2014 Розробка спортивно-орієнтованої технології фізичного виховання для студенток економічних спеціальностей Салатенко, І.О. Article 3850853 7799246
2019 Оцінювання ефективності рекламної діяльності та PR-проектів компанії: можливості економетричного моделювання бізнес-процесів Анага, Сарафіна Іджеома Masters thesis 4 1
2018 Ефективне розбирання та складання обладнання як основа модульного підходу в машинобудуванні Родін, І.С.; Ivanov, Vitalii Oleksandrovych Conference Papers 3839832 4027252
2016 Маркетингова політика розподілу: принципи управління та показники ефективності Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -1341106411 857808952
2013 Теория и методология прогнозирования жизненного цикла инновации Shkola, Viktoriia Yuriivna; Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article 10583160 21801990